Turistička organizacija: Priznanje Bujanovačkim zbog Škembijade

Medijski sponzor Bujanovačke fantastično je propratio sve događaje kontinuirano izveštavajući  i prateći celokupni tok „Škembijade“. S obzirom na veliku čitanost i lajkove, stiče se utisak da je skoro uživo realizovan prenos

BUJANOVAC, 4. septembar 2017.– Zaposleni u Turističoj organizaciji Bujanovac, na čelu sa direktorom Ametom Kadrijuom, još jedanput  demonstrirali su iskustvo u organizovanju manifestacija, koje su odavno postale tradicionalne i već streme da poprime i međunarodni karakter.

Deseta „Škembijada“ u Krševici  bila je kruna dugogodišnjeg iskustva i profesionalnog pristupa pripremi, organizaciji i realizaciji proteklog događaja pored arheološkog nalazišta Kale, o čemu će se, bar povremeno,  pričati do iduće godine, do  jedanaestog pripremanja jela od škembića.

U Turističkoj organizaciji kažu da su  zadovoljni , kako brojem takmičara, tako i brojem posetilaca.

-Mislim da je „Škembijada“ bila uspešna po svim parametrima. Svakako, pored nas, veliku zaslugu imaju naši saradnici i sponzori.

Posebno „Bujanovačke“, medijski sponzor ovogodišnje manifestacije, koji je u potpunosti opravdao ovaj epitet.

Fantastično je propratio sve događaje kontinuirano izveštavajući  i prateći celokupni tok „Škembijade“. S obzirom na veliku čitanost i lajkove, stiče se utisak da je skoro uživo realizovan prenos – kaže Stanko Ikić, iz TOB.

Ikić, ujedno najavljuje da će sledeća „Škembijada“ biti još bolje organizovana i posećenija. Već se razmatraju mogućnosti za njeno organizaciono  unapređenje.




Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *