Zaposleni u Bivodi su stvorili Bi koktu, osvežavajuće bezalkoholno piće sa kakakterističnim ukusom šipurka, idealno za svakodnevno osveženje u svim situacijama – objašnjava Zafirović
Bujanovac, 7.septembar 2015. – Bujanovačka Bivoda, sledeći želju kupaca, izbacila je na tržište novi proizvod – Bikoktu. Prema rečima Nenada Zafirovića, direktora ove kompanije koja posluje u sastavu „Jumka“, posebna receptura proizašla je kao plod dugogodišnjeg iskustva neprikosnovenih lidera u proizvodnji i plasmanu osvežavajućih bezalkoholnih napitaka na tržištu južne Srbije:
– Zaposleni u Bivodi su stvorili Bi koktu, osvežavajuće bezalkoholno piće sa kakakterističnim ukusom šipurka, idealno za svakodnevno osveženje u svim situacijama – objašnjava Zafirović.
On dodaje da su ciljna grupa kome je ovo piće namenjeno svi uzrasti, i stariji i mlađi , svi oni koji neguju mladalački duh u sebi , koji veruju u sebe.
– Odatle je potekao i lajt motiv markentinške kampanje koja prati ovaj naš novi proizvod – OSTANI MLAD . Bikokta je odlično osveženje originalnog kvalitetnog ukusa šipurka koje se pakuje u ambalaži od dva litara sa veoma pristupačnom preporučenom maloprodajnom cenom od 70 dinara.