Počela rekonstrukcija pruge kod Bujanovca

Druga faza radova na „južnim“ deonicama počeli su u septembru i trajaće do maja 2017. godine, kada se očekuje završetak rekonstrukcije i modernizacije svih 46 kilometara pruge na ovom delu Koridora 10 kroz Srbiju.

BEOGRAD, BUJANOVAC, 6.septembar 2016.- Akcionarsko društvo za železnički prevoz putnika „Srbija Voz“ je saopštilo da se “zbog nastavka radova na rekonstrukciji i modernizaciji pruge između Niša i Preševa, obustavlja saobraćaj međunarodnih putničkih vozova na relaciji Beograd-Niš-Skoplje-Solun”.

Vozovi između Beograda i Soluna neće saobraćati do kraja važenja reda vožnje, 10. decembra 2016. godine. Međunarodni putnički voz sa polaskom iz Beograda u 18,50 sati za Solun, na ovoj relaciji ne saobraća od subote, 3. septembra. Tako će biti sve do 10.decembra 2016. godine. Do tada neće saobraćati ni voz iz Soluna sa polaskom u 18.30 sati za Beograd. Pauza jeu sledila 4. septembra ove godine.

image
U saopštenju se navodi da “vozovi između Beograda i Skoplja, koji zbog izvođenja radova na pruzi Niš-Preševo nisu u prethodnom periodu saobraćali, ni dalje neće saobraćati”.

Vozovi iz unutrašnjeg putničkog železničkog saobraćaja između Niša i Leskovca i u narednom periodu saobraćaće po već ranije izmenjenoj i objavljenoj organizaciji prevoza.

Organizacija železničkog saobraćaja na pruzi Niš-Preševo promenjena je zbog radova na rekonstrukciji i modernizaciji tri „južne“ deonice na Koridoru 10.

Reč je o deonicama ukupne dužine nešto više od 46 kilometara i to: Vinarci-Đorđevo (15 km), Vranjska Banja – Ristovac (17,7 km) i Bujanovac – Bukarevac (13,7 km). Vrednost posla je oko 26,4 miliona dolara, a projekat se finansira iz ruskog kredita za modernizaciju srpskih železnica.
Radovi su počeli 18. aprila ove godine na deonicama Vranjska Banja – Ristovac i Bujanovac – Bukarevac, a međunarodni voz između Beograda i Soluna nije saobraćao sve do 18.juna.

Tokom letnje turističke sezone odvijali su se samo radovi koji nisu zahtevali obustavu železničkog saobraćaja, pa je i međunarodni putnički prevoz nesmetano funkcionisao između Srbije i Grčke.
Druga faza radova na „južnim“ deonicama počeli su u septembru i trajaće do maja 2017. godine, kada se očekuje završetak rekonstrukcije i modernizacije svih 46 kilometara pruge na ovom delu Koridora 10 kroz Srbiju.
Radove na modernizaciji „južnih“ deonica izvodi ruska kompanija RŽD Internešnl, a kao podizvođači angažovane su i domaće kompanije „ZGOP“ Novi Sad, „Energoprojekt niskogradnja“ Beograd i „MBA Ratko Mitrović“ Beograd, podsećaju “Železnice Srbije a.d.”.




Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *