Evo ko je još, osim Bujanovačkih, sponzor Škembujade

Na ovakav zaključak nas navodi činjenica da ovaj portal beleži sve bitne događaje na našem području, pa i šire, i o tome objektivno, pravovremeno i na čitljiv način informiše javnost

BUJANOVAC, 23. avgust 2017. – Prvi gradski informativni portal na srpskom jeziku „Bujanovačke“ je medijski sponzor desete, jubilarne „Škembijade“, tradicionalne kulinarsko-turističke manifestacije, koja će biti održana 2. i 3. septembra 2017. godine na platou pored arheološkog nalazišta Kale u selu Krševica, nadomak Bujanovca.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Saradnja: Ikić

Stanko Ikić, stručni saradnik u Turističkoj organizaciji Bujanovac smatra da je medijsko sponzorstvo “Škembijade” logičan potez s obzirom da “Bujanovačke” redovno, od svog osnivanja, prate sve aktivnosti Turističke organizacije, kao i organizaciju i tok tradicionalne “Škembijade”.

1BB35837-4577-4F69-883A-0FC332197C86-856-0000007A8DAAA780

I Veterinarska među sponzorima

Koristim priliku da izrazimo zadovoljstvo i uverenje da će “Bujanovačke” adekvatno na medijskoj sceni predstaviti ovaj vrlo značajan događaj za naš kraj, koji se održava pored čuvenog arheološkog nalazišta Kale u Krševici.

Na ovakav zaključak nas navodi činjenica da ovaj portal beleži sve bitne događaje na našem području, pa i šire, i o tome objektivno, pravovremeno i na čitljiv način informiše javnost.

Kad kažem širu, znači da se objavljeni sadržaji iz svih oblasti društvenog života čitaju čak i zemljama preko okeana. Mislim da su “Bujanovačke” već opravdale epitet “prvi”, koje nose u svom nazivu.

Želim dalji prosperitet naše zajednice i vašeg portala, koji je ujedno pripada i svima nama koji ga rado i sa zadovoljstvom čitamo – istakao je Ikić.

Osim medijskog sponzorstva “Bujanovačkih”, među sponzorima desete krševičke “Škembijade” su lokalna samouprava, Vojska Srbije – 4. brigada, Turistička otganizacija, PU “Naša radost”, Veterinarska stanica Bujanovac, JP “Komunalac”, Crveni krst Bujanovac, “Saba Belča”, “Bici komerc”, “Abi kom”, Gvožđara “Džek”, Poslastičara “Mladost”, mesara “Bigbel”, “Krševica Petrović”, “Roto papir” Krševica, Foto “Neško”, restoran “Keče”, “Karla”…

Glavni cilj sponzorisanja je da manifestacija bude što bolje organizovana uz rekordno učešće takmičara i posetilaca. Na zadovoljstvo svih. Organizatori “Škembijade” su im na tome bezrezervno zahvalni.




Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *