Medijski sponzor Bujanovačke fantastično je propratio sve događaje kontinuirano izveštavajući i prateći celokupni tok „Škembijade“. S obzirom na veliku čitanost i lajkove, stiče se utisak da je skoro uživo realizovan prenos
BUJANOVAC, 4. septembar 2017.– Zaposleni u Turističoj organizaciji Bujanovac, na čelu sa direktorom Ametom Kadrijuom, još jedanput demonstrirali su iskustvo u organizovanju manifestacija, koje su odavno postale tradicionalne i već streme da poprime i međunarodni karakter.
Deseta „Škembijada“ u Krševici bila je kruna dugogodišnjeg iskustva i profesionalnog pristupa pripremi, organizaciji i realizaciji proteklog događaja pored arheološkog nalazišta Kale, o čemu će se, bar povremeno, pričati do iduće godine, do jedanaestog pripremanja jela od škembića.
U Turističkoj organizaciji kažu da su zadovoljni , kako brojem takmičara, tako i brojem posetilaca.
-Mislim da je „Škembijada“ bila uspešna po svim parametrima. Svakako, pored nas, veliku zaslugu imaju naši saradnici i sponzori.
Fantastično je propratio sve događaje kontinuirano izveštavajući i prateći celokupni tok „Škembijade“. S obzirom na veliku čitanost i lajkove, stiče se utisak da je skoro uživo realizovan prenos – kaže Stanko Ikić, iz TOB.
Ikić, ujedno najavljuje da će sledeća „Škembijada“ biti još bolje organizovana i posećenija. Već se razmatraju mogućnosti za njeno organizaciono unapređenje.
Sve domaćica do domaćice !!! Bolje da su dali ime Papučari. )))) . Mala šala dobri ljudi dobri domaćini.