Bujanovac, 4. mart 2020. (foto PKS) – Privredna komora Srbije(PKS) otvorila je u utorak u zgradi Opštine Bujanovac Šalter za preduzetnike, kako bi pomogla i podržala razvoj preduzetništva u ovoj opštini i podstakla mlade ljude da počnu sopstveni biznis.
Sporazum o poslovno-tehničkoj saradnji potpisali su Branislava Simanić, direktorka Sektora preduzetništva PKS i Šaip Kamberi, predsednik Opštine Bujanovac.
–Svi preduzetnici bujanovačke opštine, predstavnici malih i srednjih preduzeća imaće mogućnost da na šalteru dobiju savet, uputstvo i podršku. Šalter za preduzetnike funkcioniše kao ‘one stop shop’, to je nefinansijska podrška postojećim preduzetnicima i onima koji nameravaju da otvore svoja preduzeća – rekla je Simanić, navodi se na sajtu PKS.
Cilj je, kako je rekla, unapređenje tripartitne saradnje između PKS, lokalnih samouprava i privrede.
Šaip Kamberi, predsednik Opštine Bujanovac, pozvao je privrednike da koriste usluge novootvorenog Šaltera za preduzetnike, kako bi dobili sve informacije i savete važne za poslovanje.
PKS je do sada otvorila šaltere za preduzetnike, pored beogradskih opština, i u Somboru, Kuli i Odžacima, a da je u planu otvaranje i u Kladovu, Čoki, Apatinu.
Rad šaltera za preduzetništvo u opštinama će omogućiti preduzetnicima da na brz i jednostavan način, dobiju informacije potrebne za njihovo poslovanje i registraciju privrednog društva, štedeći svoje vreme odlaskom u nadležne institucije.
Preduzetnici na šalteru mogu da se informišu i o subvencijama, konkursima, programima, kreditnim linijama, poreskim propisima i procedurama i svi drugim mogućnostima za unapređenje poslovanja.
Po rečima Gorana Jovića, direktora PKS-RPK Leskovac, u Bujanovcu je otvoren prvi šalter za preduzetnike u Jablaničko-pčinjskom upravnom okrugu i komora uspešno sarađuje sa opštinom, da je cilj da se što više približe privrednicima i preduzetnicima.
U Opštini Bujanovac trenutno posluje oko 700 preduzetnika, Ljuan Rušiti, vlasnik kompanije „Galen“, naglašava da će šalter u velikoj meri olakšati poslovanje preduzetnika i pojednostaviti administrativne procedure.