Borba Bujanovčanke sa Telekomom: Šalju mi izvršitelje zbog računa pokojne majke koji sam platila pre tri godine

Piše: I. Jovanović

Bujanovac, 14. februar 2023. Bujanovčanki M.B. MTS šalje izvršioce zbog neplaćenog računa za telefon pokojne majke od 3.500 dinara, koji je platila još 2020. godine. Njihovom greškom uplata je otišla na drugi račun, a iako su joj u MTS rekli da više ne duguje, sada joj od plate skidaju novac na ime tog dugovanja.  Očajna Bujanovčanka najavljuje tužbu jer, kako kaže, više ne može da trpi njihovu neprofesionalnost i bezobrazluk.

Priča naše sugrađanke M.B. počinje još davne 2007. godine, kada je njena majka, kako kaže, verovatno zaboravila da plati račun za telefon. Majka joj je umrla 2013. godine i s obzirom na to da je njen jedini zakonski naslednik, nasledila je i problem za koji nije ni znala da postoji. Do 2020. godine nije bilo nikakve reakcije, a onda za M.B. počinje košmar.

-U tom momentu sam se lečila od tromba, rečeno mi je da je dug poslat kod izvršitelja i da bi bilo dobro da platim kako se troškovi ne bi stvarali. Prvo sam bila iznenađena jer nisam uopšte znala da taj dug postoji, ali obzirom da je mala suma u pitanju, nisam pravila problem – kaže za naš portal M.B.

Složila se da plati da se ne bi “razvlačila”, kako kaže, po sudovima za sitan novac. Uplatu od 3.500 dinara izvršila je 28.02.2020.godine.

-Tada mi je direktor rekao da će oni poslati izvršitelju da je predmet rešen – ističe naša sagovornica.

Međutim, to se nije desilo već su joj iste godine izvršitelji opet pravili problem poslavši joj nalog za prinudnu naplatu.

-Tada sam se obratila direktno centrali u Beogradu, poslala im uplatnice, poslala im prepisku sa direktorom. Saznala sam tada da se pravnica promenila i da nije bila upoznata sa situacijom koju su oni u filijali zakomplikovali, tako što su napravili permutaciju brojeva i ispostavilo se da je to uplaćeno, ali na pogrešno mesto – naglašava M.B.

Na pitanje šta ona ima s tim, jer to očigledno nije njena greška, dali su joj brojeve računa i iznos koji treba da uplati i dobila je odgovor da će oni to rešiti, posle čega joj je stigao mejl sa obaveštenjem da je dug izmiren.

Međutim, mir naše sugrađanke trajao je svega nekoliko meseci, tačnije do decembra 2022. godine, kada su njenoj firmi poslali nalog za prinudnu naplatu, zbog čega je, kao kaže, poludela od njihove neodgovornosti i bezobrazluka.

-Tada sam opet slala mejl u Beograd direktno, zvala izvršitelja, priložila uplatnice kao dokaz i oni ništa nisu uradili. Apsolutno neodgovorno i neprofesionalno sa njihove strane – ogorčeno govori M.B.

Sledeći korak koji preduzima je tužba I, kako kaže, već ih je obavestila o tome jer je nisu udostojili ni odgovora.

„Sutra puštam tužbu. Zaposlite pismene ljude, a ne ljude sa kupljenim diplomama. Više neću, ne mogu i ne želim da trpim bezobrazluk s vaše strane“ – glasi poruka koju je M.B. poslala na adresu Mts-a.




Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *