Bujanovac, 3. april 2024. – Naviku sakupljanja kupona zahvaljujući kojima se pojedini proizvodi kupuju po sniženim cenama, ali i kartice lojalnosti na pumpama, supermarketima, prodavnicama sportske opreme i sličnih radnji ima preko 70 odsto Bujanovčana, procenjuju lokalni trgovci.
Aplikacije, koje danas ima većina trgovinskih lanaca, obično su prvi izbor naših sugrađana. Pogodnosti koje one nude nekima su jako važne, dok drugi kažu da je „sve to marketng i da su snižene cene zapravo realne“.
Koristim aplikaciju više od godinu dana, uštedela sam dosta, jer se trudim da kupujem uglavnom proizvode koji su na akciji. Pored toga, sakupljam kupone i planiram da kupim blender koji sa njima iznosi 2.800 dinara, a bez kupona je 7.500, što je velika razlika – kaže za naš portal Bujanovčanka koja svakodnevno ovde trguje
Ova sagovornica pohvalila nam se da je korišćenjem aplikacije jednog trgovinskog lanca za nešto više od godinu dana uštedela gotovo 130.000 dinara.
Drugi naš sagovornik dodaje da jednom godišnje napuni rezervoar od 70 litara dizela, zahvaljujući karttici jedne naftne kompanije.
On ima iskustvo i korišćenja pogodnosti pojedinih marketa, pa dodaje da su prednosti aplikacije te što često nudi baš one proizvode na akciji koje on kupuje.
Primetio sam da u personalizovanim akcijama ima proizvoda koje inače kupujem, tako da je to dobro, a koliko se uštedi nisam baš siguran, jer cene rastu iz dana u dan – kaže naš sugrađanin
Ima i onih koji smatraju da su cene proizvoda na akciji zapravo realne cene.
Sve je to samo marketing. Cene toliko rastu da nikakve akcije ustvari ne mogu dovesti do uštede, jer su akcijske cene ustvari realne. Ako kupim dva proizvoda koja su na sniženju od 50%, pored toga kupim još pet koja nisu snižena, a čija je cena neopravdano visoka, kakvu onda uštedu ostvarujem – kaže jedna naša sugrađanka
Od kasirki u jednom supermarketu u Bujanovcu dobili smo informaciju da preko 70 odsto Bujanovčana koristi aplikaciju.
-Mnogo ljudi je koristi, i mladi i penzioneri, i oni sa većim i oni sa manjim primanjima, nema razlike. Pored toga, potrošači sakupljaju kupone i tako ostvaruju popust na kuhinjske aparate koji su trenutno na akciji – kaže kasirka.