BIVODA u probranom društvu

Dobar je osećaj biti među 60 najboljih firmi u zemlji koje su Srbiju predstavljale na 21. Međunarodnom sajmu privrede održanom u Mostaru: Zafirović

BUJANOVAC, 12. april 2018. – Grand kafa, Imlek, Alko grupa, Com Trade, Aerodrom Nikola Tesla, a među njima i BIVODA iz Bujanovca.

Dobar je osećaj biti među 60 najboljih firmi u zemlji koje su Srbiju predstavljale na 21. Međunarodnom sajmu privrede održanom u Mostaru, a na kome je Srbija bila zemlja domaćin, ne krije zadovoljstvo Nenad Zafirović, direktor bujanovačke fabrike koja je prisustvovala i prošlogodišnjem sajmu u Mostaru.

Srpske kompanije, 60 najuspešnijih, su na mostarskom sajmu, kome je prisustvovao i predsednik Aleksandar Vučić, učestvovale u organizaciji Privredne komore Srbije i Razvojne agencije Srbije.

Bivoda, svakako jedna od najuspešnijih kompanija u regionu, godišnje proizvede 21 milion litara mineralne vode i osvežavajućih napitaka i zauzima 4 odsto tržišta u ovoj branši.

Sa stotinak zaposlenih spada u mala preduzeća, i redovno izmiruje obaveze prema državi i radnicima koji mesečno u proseku zarađuju 47.000 dinara neto.

Direktor Zafirović u razgovoru za Bujanovačke ponavlja da je mostarski sajam još jednom pokazao da politika mora da bude u funkciji ekonomije  i privrede:

Osnovna ideja sajma je da politika bude u funkciji regionalne privredne saradnje i povezivanja, stvaranja jedinstvenog tržišta i zajedničkog nastupa na trećim tržištima. Svi mi posebno smo mali, objašnjava Zafirović.

Zafirović i Đelić na sajmu u Mostaru

On dodaje da se za ovakvu politiku zalaže i sam predsednik Vučić, a ona, takva politika, ide od vrha države, preko narodnog poslanika Nenada Mitrovića, do Bivode.

Najbolji dokaz toga je i to što je Vučić pozvao privrednike iz Srbije da učestvuju na sajmu privrede u Prištini od 18-21. aprila, na kome će se pojaviti i Bivoda, kaže Zafirović.

Za to vreme, bujanovačka kompanija tržištu je ponudila i dva nova proizvoda, sokove sa voćnim sadržajem narandže i multivitamin, najpre u ambalaži od 1,5 litara a sada i od pola litra kako bi se približili mlađim kupcima.

Počeli smo da osvajamo i makedonsko tržište, a u planu su i još dva nova proizvoda, najavljuje Zafirović.

Ipak, direktor dodaje da nije zadovoljan odnosom lokalne vlasti prema svakako najuspešnijoj firmi u Bujanovcu:

Radi se o najblaže rečeno ignorantskom odnosu prema Bivodi. Predsednik opštine i njegov zamenik nisu za tri godine, koliko sam direktor, došli ovde da makar popiju kafu, a kamoli da pitaju da li imamo neki problem koji mogu da nam reše. A mi tražimo samo ono što je u njihovoj nadležnosti, da se ozbiljnije zainteresuju za problem otpadnih voda, tvrdi Zafirović.

On dodaje da zbog toga na delu imamo jednu paradoksalnu situaciju:

Oni, lokalna vlast, optužuju državu za ignorantski odnos prema Bujanovcu, da je pasivna prema privrednim potencijalima opštine, a oni se upravo tako ponašaju na primeru Bivode-nezainteresovano.

 




One thought on “BIVODA u probranom društvu

  1. Branko

    Bravo Nenade, ceo Bujanovac se ponosi tobom. Iz dana u dan pokazuješ da si stvarno sposoban i da u Bujanovcu još uvek ima mladih i jako sposobnih ljudi, ali im se ne daje prava šansa, Možda im je najveći hendikep što nisu sa strane.

    Reply

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *