fbpx

Zuji od Opštine za prenose skupštine 49.000 dinara po sednici

Piše: N. Stevanović

Bujanovac, 6. oktobar 2021. Posao televizijskog prenosa bujanovačke skupštine, za 49.000 dinara po sednici, od Opštine je dobila Televizija Bujanovac Zorana Veličkovića Zuje, u čijem vlasništvu je i RTV Vranje. To  je izazvalo ogorčenje vlasnika bujanovačke TV Spektri, Nedžata Behlulija. Iz Opštine odgovaraju da je na tenderu “sve čisto”.

Nedžat Behluli

Behluli je preko Bujanovačkih pitao predstavnike opštinske vlasti, da li znaju koliko je puta njegova televizija pobedila na nekom tenderu u Vranju ili Preševu.                                 

-Ja ću im reći – nikada, a oni daju posao jednoj vranjskoj televiziji sa ekpoziturom u Bujanovcu. Da budem potpuno jasan, nemam ništa protiv RTV Vranje, već negodujem zbog postupaka naše vlasti, koja ne daje priliku lokalnim firmama – kaže Behluli.

Ipak, on dovodi u pitanje i osposobljenost TV Bujanovac da adekvatno realizuje prenose skupštine, jer, kako kaže, „oni imaju jednu kameru staru 5 godina i dve stare 15, sa kojima se ne može raditi prenos“.

-Na drugoj strani, mi smo na vrhuncu tehničke sposobnosti – prenosimo, političke, verske, sportske događaje koji se odigravaju širom regiona, što ne radi nijedna televizija u okruženju – kaže on.

Naglasio je da ne protestuje zbog novca, već zbog poniženja koje je ovakvim postupkom priređeno njegovoj firmi.

Novac je, međutim, jedino uticao na odluku komisije, poručuju iz lokalne samouprave.

Šef kabineta predsednika opštine Sali Salihi rekao je Bujanovačkim da je ponuda TV Bujanovac prihvaćena iz prostog razloga što je bila najpovoljnija.

 

Zajednička ponuda TV Spekti-TV Preševo bila je 69.000 dinara po sednici, ponuda TV Aldi 90.000 po sednici, a TV Bujanovac 49.000 dinara. Na postupak javne nabavke nije bilo apsolutno nikakvih prigovora i ugovor je potpisan sa najboljim ponuđačem – kaže Salihi.

Poručio je da opštinska vlast ne sme i ne želi da utiče na odluku ko će dobiti neki tender.

-Tender je javna stvar, mogle su da se prijave televizije iz Subotice i bilo kog drugog grada. Posao prenosa bi svakako dobila ona sa najpovoljnijom ponudom – odgovorio je Salihi na navode Behlulija.

Inače, RTV Vranje i TV Bujanovac, vlasnika Zorana Veličkovića Zuje, samo na konkursima Grada Vranja su za poslednjih 6 godina dobile 50 miliona dinara, po podacima Slobodne reči.

 




Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.