Bujanovac, 16. jun 2025. Na osnovu Odluke Upravnog odbora Doma zdravlja Bujanovac broj 367/5 donete na sednici održanoj 29.01.2024. godine, i Odluke broj 1396/6 od 16.04.2025. godine o prodaji osnovnih sredstava, Dom zdravlja Bujanovac raspisuje:
O G L A S za prodaju osnovnih sredstava putem javnog nadmetanja – licitacije
Rashodovana osnovna sredstva prodaju se u viđenom stanju putem javnog nadmetanja, bez prava kupca na naknadnu reklamaciju ispravnosti, kompletnosti i tehničkih karakteristika. Prodavac zadržava pravo da povuče iz prodaje određena sredstva do početka javne licitacije.
Pravo učešća na licitaciji imaju fizička i pravna lica.
Pravo učešća nemaju članovi imenovane komisije za sprovođenje postupka javnog nadmetanja, kao ni lica povezana sa njima.
Na javnoj licitaciji mogu učestvovati lica koja su prethodno položila kauciju u iznosu od 10% od početne cene za pojedinačno osnovno sredstvo za koje su zainteresovana, ili 10% od ukupne početne cene ukoliko su zainteresovana za više sredstava.
Uplata kaucije vrši se na račun Doma zdravlja Bujanovac: 840-728667-22.
Dokaz o uplati mora se dostaviti Komisiji najkasnije 30 minuta pre početka javne licitacije.
Ukoliko ponuđena cena premaši dvostruki iznos procenjene vrednosti, ponuđač je dužan da odmah uplati/doplati još 10% od ponuđene cene na ime kaucije, nakon čega se licitacija nastavlja. Isti postupak se ponavlja svaki put kada se postigne dvostruka vrednost prethodno ponuđene cene.
Javna prodaja putem licitacije održaće se 23.06.2025. godine sa početkom u 11:00 časova u prostorijama Doma zdravlja Bujanovac, ulica Karađorđa Petrovića broj 328, Bujanovac.
Odluku o izboru najpovoljnijeg ponuđača donosi Komisija na osnovu kriterijuma najviše ponuđene cene za svako sredstvo, o čemu se sačinjava zapisnik.
Ponuđač čija je ponuda utvrđena kao najpovoljnija dužan je da u roku od 24 časa od završetka licitacije uplati ponuđenu cenu na račun prodavca (ili u blagajni), i da u roku od 3 radna dana preuzme kupljena osnovna sredstva (sopstvenim angažovanjem radne snage i prevoza).
Kaucija koju je kupac prethodno uplatio uračunava se u kupoprodajnu cenu.
PDV i svi eventualni dodatni troškovi padaju na teret kupca.
Ukoliko kupac odustane od zaključenja kupoprodajnog ugovora, gubi pravo na povraćaj kaucije.
Ako najpovoljniji ponuđač ne izvrši uplatu u predviđenom roku, Komisija će poništiti prodaju i pozvati sledećeg ponuđača. Ako ni on ne izvrši uplatu, isto pravilo važi i za trećeg ponuđača. Ponuđač koji odustane nema pravo na povraćaj depozita.
Ponuđačima čija ponuda nije prihvaćena kaucija će biti vraćena najkasnije u roku od 2 dana od dana sprovođenja licitacije.
Dodatne informacije mogu se dobiti na navedenoj adresi ili putem telefona 017/851-315, radnim danima od 10:00 do 13:00 časova.
Razgledanje predmeta licitacije moguće je svakog radnog dana od dana objavljivanja oglasa, u periodu od 10:00 do 13:00 časova, na adresi Doma zdravlja Bujanovac, ulica Karađorđa Petrovića broj 328, Bujanovac.