Miodrag Milković: Škembijada je brend Bujanovca

Osim sponzorstva, Veterinarska stanica svake godine na krševičkoj „Škembijadi“  ima svoj štand sa pripremljenim jelima. Međutim, ne učestvuje u takmičarskom delu. To je svojevrsna prilika za druženje bujanovačkih veterinara sa prijateljima i  saradnicima

BUJANOVAC, KRŠEVICA, 4. septembar 2017.Veterinarska stanica Bujanovac je tradicionalni sponzor krševičke „Škembijade“.

Podrška bujanovačkih veterinara duga je celu deceniju. Toliko traje i ova kulinarsko-turistička manifestacija u neposrednoj blizini arheološkog nalazišta Kale, koje datira iz 4. veka pre naše ere.

Miodrag Milković, direktor Veterinarske , sa neskrivenim zadovoljstvom  ističe da je „Škembijada“, postala  brend opštine Bujanovac, uz promociju sela i stočarstva.

Nadamo se da će ova manifestacija poprimiti regionalni i međunarodni karakter. Posebno imajući u vidu da smo ove godineimali goste iz susedne Makedonije-ističe Milković.

Osim sponzorstva, Veterinarska stanica svake godine na krševičkoj „Škembijadi“  ima svoj štand sa pripremljenim jelima.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mice, pobednik Škembijade

Međutim, ne učestvuje u takmičarskom delu. To je svojevrsna prilika za druženje bujanovačkih veterinara sa prijateljima i  saradnicima.

Apsolutni pobednik Škembijade, po odluci žirija kojim je predsedavao Nenad Zafirović, direktor Bivode, je Stanimir Mice Zdravković. 




Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *